ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ 

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 30 €

-Το zanthl.gr δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις σε οποιαδήποτε παραγγελία καθώς ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τρίτες υπηρεσίες και μπορεί να επηρεαστεί από καιρικές συνθήκες και άλλους παράγοντες.

-Το zanthl.gr δεν ευθύνεται για την χρήση των βιβλίων που αγοράζει ο καταναλωτής.

-Όλες οι συναλλαγές εκτελούνται με εχεμύθεια και τα προσωπικά σας δεδομένα δεν παραχωρούνται σε τρίτους παρά μόνο αυτά που καταχωρείτε εσείς σε τρίτες υπηρεσίες (για παράδειγμα κατά την εξόφληση της παραγγελίας μέσω υπηρεσιών χρέωσης)

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση δική μας βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας: Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος μας όταν

  1. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα.

  2. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της.

  3. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας).

  4. Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης μαζί μας.

  5. Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση δική μας, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.

  6. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση δική μας θα πραγματοποιείται μέσω courier.

  7. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από εμάς, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους ή κατόπιν συνεννόησης. Τυχόν χρεώσεις τρίτων υπηρεσιών (όπως ποσοστά επί της συναλλαγής μέσω καρτών, δεν επιστρέφονται). Η επιστροφή θα γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

  8. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Δικαίωμα υπαναχώρησης 

  1. Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση.

  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται μέσω της φόρμας επικοινωνίας στη σελίδα μας  και το κατάστημα μας είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης το κατάστημα υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε εκτός αν το προϊόν εμπίπτει στις εξαιρέσεις που ορίζει ο νόμος.

  5. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη εφόσον η υπαναχώρηση είναι νόμιμη και δεν εμπίπτει στις εξαιρέσεις, θα γίνεται μόλις το προϊόν επιστραφεί άθικτο εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης από την πλευρά μας. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται κατόπιν συνεννόησης.

  6. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερώντόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.

  7. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει το κατάστημα. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.

  8. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει το κατάστημα αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, το δε κατάστημα δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή, ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση: ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Το κόστος μεταφορικών (χωρίς αντικαταβολή) ορίζεται βάσει της χιλιομετρικής απόστασης . Το κόστος της αντικαταβολής ορίζεται στα 2,50 ευρώ.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ-ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ-ΑΠΟΡΙΕΣ

Επικοινωνήστε μαζί μας για κάθε απορία ή πρόβλημα με την παραγγελία σας, τηλεφωνικά ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας. Μεταβείτε στη σελίδα με τα στοιχεία επικοινωνίας κάνοντας κλικ εδώ